Crohn Hastalığına Dair Bir Alternatif Tedavi Yöntemi Olarak Sülük

Crohn'un bir tedavisi olmadığını bilenler ister istemez alternatif tedavi yöntemlerin yanaşıyorlar. İşte tam bu noktada kandırılmaya başlıyoruz, tam bu noktada sonunu bilmediğimiz bir yola gözü kapalı atlıyoruz.


Bir çok alternatif tedavi yöntemi var ancak ben sülük tedavisini denemiş bulunduğum ve bir okuyucunun bu anahtar kelime ile aramış olduğunu görerek bu konu hakkındaki deneyimlerimden bahsedeceğim. Crohn hastası olduğumu bilmediğim ve diş tedavisi sonrası ağzımda oluşan aftlardan kurtulmaya çalıştığım sıralarda amcamın bir kanalda izleyerek inandığı sülük tedavisi yaparak bir sürü hastayı iyileştirmiş bir adamla tanışmak durumunda kaldık. Kendisi için Manisa'ya kadar gittik, aslında çocuk doktoruydu ancak bu müthiş tedavi yöntemi sayesinde insanlara şifa dağıtıyordu. Hayır ne yazık ki böyle değildi, dindar görünen ama cumaya bile gitmeyen sahtekarca yöntemlerle bir şeyler ölçüp ölçümler için bile fahiş paralar alan insanların umutlarını sömüren bir insandı. Biz bilemedik ama siz bilin diye anlatıyorum bunları... Her neyse çare olur diye inandık ve başladık serüvene ve adamın kendi laboratuarında ürettiği ilaçlara bir dünya para döktük. 15 günde 2008 yılında kendisinin eline 8000tl bıraktık, şifa uğruna.

Aslında anlayabilmeliydik her sülük tutturulmasının ardından saatlerce kanamalarım dinmez o bölgelere yapıştırılan hiçbir bandaj tutmazdı kandan ve eczaneler bu adamın yaptığı hiçbir şeye yardım etmek istemiyorlardı. Yeniden bandaj yapmalarını rica ettiğimizde reddediyorlardı; adamın sahtekar olduğunu düşünüyorlardı ve öğrendiğimize göre bu adamın açtığı kurumların bir çoğu kapatılmış. İşte tam bu noktada anlamamız gerekiyordu ama anlayamadık... Çünkü bir çok devlet büyüğünü gördüm orada ailelerini getiriyorlardı tedavi amaçlı olarak ve bunlar çözüm aramaktan yorulmuş bizim asıl gerçeği görmemizi engelledi. Yüzümde ve sırtımda hala sülüklerin izlerini taşıyorum desem bilmem inanır mısınız? Söylediklerim yanlış anlaşılmasın, sülük tedavisi elbette yararsız değil ama dolaşım sistemi rahatsızlıkları için yararlı, sindirim için değil!!!

15 günün sonuna doğru ben midemde yoğun ağrılar hissetmeye başladım yani ben midem zannediyordum ama sebep bağırsaklarmış. Sülük tedavisinin hemen arkasından oluşan bu ağrılar her gün daha da artarak devam etti ve önceleri uyuyarak üstesinden geldiğim ağrılar daha sonra ayakta duramayacağım, uyuyamayacağım kadar ağırlaştığında acilden hastaneye yatırılmam ve crohn teşhisi konmamla son buldu. Crohn'un çoğunlukla genetik olduğunu söylemişti doktorlar ama benim ailemde tek bir bağırsak hastası bile yoktu, benden başka... O gün bugündür biz ailecek öyle yada böyle bu rahatsızlığın çok yoğun olarak ilerlemesinde yada hatta belki ortaya çıkmasının sebebinin sorumlusu olarak sülükleri görüyoruz. Bu yüzden sonucunun ne olduğunu bilmediğiniz alternatif tedavi yöntemlerine siz siz olun girmeyin.

Bir de tecrübelerimden yola çıkıyorum da eğer sürekli olarak ağız yaranız bulunuyorsa mutlaka bir bağırsaklarınızı kontrol ettirin. Bu konuda en son bir arkadaşım mağdur olmaktan son anda kurtuldu. Ağız yaraları çok diye behçet hastası olduğuna karar vermişler tam tedaviye başlayacaktı; bağırsak kontrolü yaptırması konusunda ısrarcı olunca doktora gitti ve aslında bağırsak hastası olduğunu öğrendi.

Yorumlar

  1. Teşekkürler,
    Ben de Crohn hastasıyım, 1 yıldır bunun farkındayım ve tedavi görüyorum.
    Yardımcı olabilmesi açısından alternatif tıp'ta neler olduğunu araştırıyorum fakat elle tutulur bir kaynak bulamadım.
    Size alternatif tıp'ta iyi gelen, karın spazmını geçiştiren vb. kullandığınız bir bitki vb. bir şey oldu mu?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Humira ile 2 yılın ardından

Tebrikler Humira'yi Bırakmaya Hak Kazandınız!