Crohn Demek Vitamin Kaybı Demek

Bu yazıyı aslında benim de yeni yeni farkettiğim vitamin eksikliği sonucunda yaşadığım problemlere bulmaya çalıştığım çözümler için yazıyorum.

Uzun süredir Crohn hastalığına sahip olanlar bilirler; saçlar azalır, tırnaklar zayıflar, deride bazı deformasyonlar gerçekleşir ve her zaman vitaminleri yetersizdir aslında. Özellikle kadınsanız tüm bu durumlar sizi üzer. Ben de bir süredir bu durumlara inanılmaz üzülüyordum aslında ve İngiltere'de yaşayan crohn hastası biriyle tanıştım o da beni bir vitamin hapıyla tanıştırdı.
Kendisi bu vitamin hapını düzenli olarak kullanıyor ve memnun olduğunu söyledi; bu yüzden ben de kullanmaya karar verdim. Hapın ismi Perfectil ve tamamiyle saç, tırnak ve deri için oluşturulmuş; eczaneden satın aldım. Deneyeceğim umudum artık vitaminler; saçlarımın çok dökülmesinden tırnaklarımın sürekli kırılmasından çok yoruldum gerçekten bu durum oldukça üzücü benim açımdan. Eğer memnun kalırsam mutlaka paylaşacağım blogda da ama mutlaka mutlaka bilin ki siz de takviye vitamin almalısınız; çünkü rahatsızlığımız gereği yediklerimizden çok vitamin alamıyoruz ne yazık ki.




Öte yandan yakın bir tarihte tanıştığım crohn hastası bir erkek arkadaşım da bana düzenli ve yoğun spor yapmamızın da sağlığımıza katkısının çok büyük olduğundan bahsetti. Bu konuşmalar üzerine yaşam stilime yeni maddeler ekledim mutlaka ve mutlaka spor yapılacak, bir de vitamin takviyesi yapılacak. Ben yoga, zumba yada pilates yapmaya çalışıyorum olabildiğince hem rahatsızlığımı, hem de meslek hastalıklarımı rahatlatmasını umuyorum.

Yorumlar

  1. Tüm blogunu okudum.Dehşete düştüm. Benim tanım 2 sene önce konuldu ama 10 senedir var diye tahmin ediyorum crohnum. Hastanelik olduğum 3 sefer dışında küçük sancilarla geçiyor ömrüm. + sigara da iciyorum. Çünkü sigara rahat tuvalete cikmami sağlıyor benim. Bugünlerde soğuk pres yöntemiyle elde edilen çörek otu tedavisine basladim. Fareler üzerinde denendiği ise yaradigini okudum bir forumda. Eğer ise yaratsa size de yazarim . bu arada sanırım ben bu hastalığı hafif atlatanlardanim. Sadece kanser olmaktan korkuyorum ileride...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü çeşidi var, sen şanslı olanlardansın. Ama benim de daralma kapanmaya dönüşmeden önce benim de hafifti. Bağırsak tamamen kapandığında yada çok daraldiginda perişan oluyorum genelde. Şu çörek otu yöntemini yazsana ben de bir dönem denemiş olabilirim çünkü.

      Sil
  2. Tüm blogunu okudum.Dehşete düştüm. Benim tanım 2 sene önce konuldu ama 10 senedir var diye tahmin ediyorum crohnum. Hastanelik olduğum 3 sefer dışında küçük sancilarla geçiyor ömrüm. + sigara da iciyorum. Çünkü sigara rahat tuvalete cikmami sağlıyor benim. Bugünlerde soğuk pres yöntemiyle elde edilen çörek otu tedavisine basladim. Fareler üzerinde denendiği ise yaradigini okudum bir forumda. Eğer ise yaratsa size de yazarim . bu arada sanırım ben bu hastalığı hafif atlatanlardanim. Sadece kanser olmaktan korkuyorum ileride...

    YanıtlaSil
  3. Bu linki inceleyin...
    http://www.barsak.org/forum/viewtopic.php?t=161

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben daha önce inceledim, o linki.

      Sil
    2. Bilge hanım bence kesinlikle Çörek otu yağını deneyin. Üretici firma http://www.onevamagaza.com/ bu. Kimyasal kullanmadan direk suyunu çıkarıyorlar... Ben sizi takip ediyorum. Eğer bende işe yararsa haber vericem size ama bu tedavi uzun süreli olması gerekiyormuş...

      Sil
    3. Emrah bey aslında sanırım henüz onunla alakalı bir yazı yazmadım ama beni iyileştiren şeylerden biri çörek otu yağı ve ısırgan otu suyu olmuştu. Doktorlarımdan biri Erdoğan bey yaklaşık 10 seans kadar bu karışımı deri altından crohn olan bölgeme enjekte etti ve crohn'lu bölgem yumuşadı, sakinleşti diğer doktorlarım şaşırdılar etkisine. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.

      Sil
    4. çörek otu yağını mi kullanacağız nasıl kullanmamız gerekiyor günde kaç damla filan.

      Sil
    5. Merhaba benim kullandığım versiyonunda tıp doktoru kendi hazırladığı kürü uyguluyordu o yüzden benim size bir şey söylemem mümkün değil bu konuda. :(

      Sil
    6. Çörek Otu yağını sabahları aç karnına 1 tatlı kaşığı dolu dolu hiç bırakmadan kullandım. Yanlız öyle bir ay kullandım etkisi olmadı diye bırakmayın minimum 6 ay bir sene faydası inanılmaz. Ben hastalık tanısından itibaren tüm ilaçları reddettim şu anda sadece Psikiyatri ilacı sakinleştirici kullanıyorum günlük. Allaha hamd olsun durumum iyi ara ara sıkıntı olduğunda bir buscopan alıyorum rahatlatıyor...

      Sil
  4. Siz şu anda iyileştinizmi. Bu arada Araştırma görevlisiymişsiniz. Bende tasarımcıyım. Haocm siz iyileştiyseniz bizede aktarırmısınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamiyle iyileşmek gibi bir şey mümkün değil bu rahatsızlıkta şimdilik. Ama bahsettiğim tedaviyi 2011'de görmüştüm o gün bu gün iyiyim bir kez çok stresli bir dönemimde ufak ağrılarım olduğu için doktora gittim Asacol kullanıyorum, ağrım hiç yok uzun süredir, varlığını bile hissetmiyorum, çok şükür.

      Sil
    2. Doktorunuz Erdoğan Bey hangi hastanedeydi. Eğer hatırlıyorsanız bilgilerini verirseniz not edelim. Çok sıkışırsam bende gideyim kendisine...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Humira ile 2 yılın ardından

Tebrikler Humira'yi Bırakmaya Hak Kazandınız!